Meta privodi kraju svoje NFT projekte na Instagram i Facebook platformama.
Stefan Kasriel (Stephane Kasriel), šef Odeljenja za trgovinu i finansijske tehnologije ove kompanije, navodi kako žele da se fokusiraju ,,na nove načine finansiranja kreatora, ljudi, i biznisa.”
Ova odluka označava kraj mintovanja i prodaje NFT tokena, kao i deljenja istih na Facebook i Instagram mrežama.
Privođenje kraju NFT tokenima u okviru firme dolazi nakon gašenja Reels Play programa. Mark Zakerberg želi da ove godine dostigne novi nivo efikasnosti. U skladu sa tim, Meta se odriče suvišnih programa, ili onih aspekata mreže koji nisu dovoljno optimizovani.
S druge strane, firme kao što je Starbucks se vraćaju u NFT sferu. Za sada se odluka pokazala sasvim profitabilnom. Osim toga, Reddit nastavlja sa promocijom NFT avatara.
Razlika u pristupu koji Meta ima naspram druga dva primera je to što Meta aktivno razvija nove programe za finansiranje kreatora. S druge strane, strategija koju Starbucks koristi usmerena je ka punjenju sopstvenih džepova.