Produkcija Shorts Videa

Najbolji shorts video formati za Društvene mreže, Corporate i Advertajzing

Zašto baš mi?

Nakon 30 godina iskustva u video produkciji prepoznali smo potrebu za shorts formatom koji je danas nezamenljiv u promociji vaših proizvoda i usluga. Bilo da je u pitanju video edukativnog, informativnog ili zabavnog karaktera, za kratko vreme osmislićemo scenario, snimiti i izmontirati video koji će na najefikasniji način predstaviti vašu viziju.

Short Video za Social

Ukoliko želite veću vidljivost, stabilnu prodaju i širenje vašeg poslovanja, nemoguće je to postići bez promocije na društvenim mrežama. Tag Media tim prati trendove u digitalnom marketingu i razvija strategije za promociju proizvoda putem društvenih mreža. Trošak short video produkcije za društvene mreže zavisi od niše, svrhe promocije i dužine videa.

Jedini način da ostanete konkurentni u 2024. je da uvrstite Facebook, Instagram, TikTok i Youtube platforme kao kanale vaše promocije.

Facebook

Ova platforma je namenjena sredovečnim i starijim osobama. Najčešće se ovde generiše informativan, stručni sadržaj. Kratki video zapisi na Facebook-u se kreiraju za ciljanu reklamu, edukativne materijale i prezentaciju proizvoda/uslige.

Instagram

Video sadržaj za ovu platformu je integralni deo digitalne promocije. Na Instagramu postoje razni video formati, uključujući Stories i Reels bez kojih je sada nemoguće povećati reach ili broj pratilaca. Kompanija ima mogućnost da kreira svoje stikere na Instagramu kako bi ih koristila prilikom snimanja video zapisa.

Ovo stvara prepoznatljiv proizvod i privlači pažnju kupaca i konkurenata. Pored toga, kratki video za Instagram predstavlja priliku za kompaniju da bude kreativna, da probudi emociju kod potrošača i uspostavi odgovarajuću komunikaciju.

TikTok

Najbolji kratki videi na TikToku su zabavni, jedinstveni i dinamični. Kompanije postavljaju izazove, stvaraju nove trendove kako bi privukle što više ljudi mahom mlađeg uzrasta ka proizvodu. Saveti, trikovi ili jednostavno zabavan sadržaj sa neobičnim animacijama – sve to je dodatni način digitalne promocije. Kratki video sadržaj na TikToku doprinosi da se novi proizvod brže plasira na tržište nego da ga kompanija promoviše putem Google-a.

YouTube

Naš tim će vam pomoći da kreirate video sadržaj koji pomaže boljem pozicioniranju brenda i predstavlja još jedan sjajan alat za održavanje imidža kompanije.

Youtube je jedan od najboljih kanala za remarketing i povećanje prodaje vašeg proizvoda.

Corporate

Kratki videi za kompanije su sjajan metod privlačenja novih potrošača, partnera i oblikovanja imidža kompanije.

Ovakav video sadržaj može biti različitog karaktera:

Informativni

Ovo su kratki video zapisi koji demonstriraju koristi proizvoda kompanije. Scenariji za ovakav sadržaj su sažeti i ističu najbitnije komponente. Često se koristi tokom prezentacija novog proizvoda.

Edukativni

Ovo je native tip reklame, gde kompanija kroz svoju stručnost povećava kredibilitet proizvoda i motiviše nove kupce na kupovinu.

Dokumentarni

Ovaj tip video klipova privlači pažnju potrošača kroz isticanje činjenica o kompaniji ili proizvodu na više profesionalni način. Na primer, kompanija predstavlja godišnji izveštaj o poslovanju ili predstavlja istoriju razvoja proizvoda.

Zabavni

Video sadržaj ovog tipa služi kao zabava za kolege, potrošače ili potencijalne partnere. Za takve snimke često se angažuju poznati blogeri, poznate ličnosti ili influenseri kako bi privukli veliki broj ljudi.

POGLEDAJTE NEKE OD NAŠIH SHORTS VIDEA

Ukoliko želite veću vidljivost, stabilnu prodaju i širenje vašeg poslovanja, nemoguće je to postići bez promocije na društvenim mrežama. Tag Media tim prati trendove u digitalnom marketingu i razvija strategije za promociju proizvoda putem društvenih mreža. Trošak short video produkcije za društvene mreže zavisi od niše, svrhe promocije i dužine videa.

Making of…

Saznajte više o nama