NFT tržište nije u potpunosti zaživelo ni u SAD-u, a kamoli na našem području. Drastičan pad popularnosti ove sfere desio se pre više od godinu dana. Ipak, multinacionalni lanac kafeterija, Starbucks, nije odustao od blockchain tehnologije. 

 

Upornost se, po svemu sudeći, isplatila.

 

Firma je 9. marta predstavila NFT kolekciju ,,The Siren Collection” u sklopu Starbucks Odyssey programa nagrađivanja. Kolekciju je činilo 2000 ,,pečata” (eng. stamps), a cena jednog je bila 100 dolara. 

 

Cela kolekcija je rasprodata za samo 18 minuta. 

 

Da razjasnimo: svaki član Odyssey programa mogao je kupiti najviše dva pečata. Pečati (ili NFT tokeni) nose po 1500 poena koji se mogu koristiti za unapređenje Odyssey ranga. Veći rangovi u ovom programu pružaju određene benefite – poput onlajn predavanja, na primer.

 

Nažalost, besplatna kafa nije jedna od tih prednosti. Nezavisno od toga koliko ste para uložili u Odyssey da pokažete odanost brendu, kafu ćete ipak morati da platite.

 

Iako je malo ljudi učestvovalo u ovoj promociji, rezultati pokazuju da interesovanje postoji. Korisnici rade kvizove, popunjavaju upitnike, i redovno posećuju Starbucks filijale kako bi sakupljali poene. Kompanija je dobila jasnu povratnu informaciju da su ovakve prakse i te kako profitabilne. 

 

Očekujemo sledeću Starbucks NFT kolekciju uskoro, a postoji šansa da će se i drugi brendovi pridružiti hajpu kada vide uspeh koju je firma upravo postigla.