U kodu nove verzije WhatsApp aplikacije programeri su naišli na novost koja možda otkriva novu opciju za korisnike – uvođenje personalizovanih biltena (Newsletters).

Beta verzija 2.23.5.3. ove društvene mreže sugeriše da Meta, vlasnik WhatsApp mreže, želi da integriše mogućnost praćenja biltena koji su korigovani u skladu sa vašim interesima. Na osnovu trenutno dostupnih informacija, pretpostavlja se da će bilteni biti ubačeni u Status odeljak aplikacije.

Programeri nisu naišli ni na kakve informacije o algoritmu koji bi promovisao određeni sadržaj, kao što je to slučaj na YouTube platformi. Tako da ćete sami moći da birate biltene i ličnosti koji vas zanimaju, a pretpostavlja se da bi vam na osnovu toga WhatsApp preporučio sličan sadržaj.

Ukoliko često koristite ovu aplikaciju, sigurno ste upoznati sa opcijom emitovanja (Broadcast) svojih poruka više ljudi istovremeno. Uvođenje biltena možete posmatrati kao unapređenu verziju emitovanja.

Popularnost biltena drastično opada već duže vreme. Gotovo svačije sanduče prepuno je biltena sa sajtova koji su na diskretan način tražili mejl adrese korisnika kako bi im redovno slali ponude ili vesti. Međutim, izgleda da Meta i dalje vidi potencijal ovakvog sadržaja, a za to postoji dobar razlog.

Prošlog meseca, suosnivači Instagram platorme Kevin Sistrom (Kevin Systrom) i Majk Kriger (Mike Krieger), kreirali su novu aplikaciju za vesti. Njihova platforma, zvana Artifact, pruža korisnicima personalizovane članke, blogove i biltene.

Da li tekstualni format zaista može konkurisati u sistemu gde dominiraju kratki video snimci? Dobićemo odgovor u narednih par meseci.