Canva je uvela sijaset novih opcija za dizajniranje objava i grafički dizajn.
Na platformi od sada možete koristiti AI pomagala koja olakšavaju kreiranje i obradu slika i prezentacija. U okviru Visual Worksuite paketa nalazi se novi Brand Hub – skup alata koji služe da povećaju produktivnost i skrate vreme koje redovno trošite na trivijalne zadatke.
U globalu, sve ovo možete posmatrati kao spoj Google i Adobe paketa. Sekcije kao što su Brand Templates, Brand Folders ili Brand Kit nisu ništa novo. Čak je na osnovu imena lako razumeti o čemu se radi. Jako je korisno imati ove alate na jednom mestu. Tako izbegavate prebacivanje projekata sa cloud platforme u Photoshop, dok istovremeno diskutujete sa kolegama na Slack-u ili Discord-u.
Akcenat je na ,,brend menadžmentu”. To se najviše vidi po tome što od sada administratori mogu unapred postaviti parametre i uslove koje projekat mora ispuniti kako bi bio veran nekom brendu. Recimo, zabrana korišćenja određenih boja ili fontova.
Pored toga, alati kao što su Magic Edit, Magic Design ili Magic Eraser služe kao alati za neke jednostavne izmene koje biste inače radili u odvojenom programu za obradu slika.
Magic Design, na primer, može generisati personalizovane šablone na osnovu neke slike. Više nije neophodno da tražite idealne boje za brend klijenta, već ih softver može pronaći na osnovu postojećeg materijala.
Osim toga, Canva je uvela i opciju prevođenja teksta koja podržava više od 100 jezika, kao i 953 nova fonta.
Postoji i sekcija koju možete koristiti za neku lakšu video montažu, ali ne verujemo da će puno ljudi imati koristi od toga.
Više informacija možete naći na klikom na ovaj link. Javite nam svoje utiske!