Kompanija Yettel slavi prvi rođendan! Prošlo je godinu dana otkako je PPF Telekom grupa predstavila novi brend, koji radi na tržištu Srbije, Bugarske i Mađarske. Kojim postignućima se Yettel može pohvatili za prvih godinu dana poslovanja?

 

Iz kompanije kažu da im je prioritet bio da smanje negativan uticaj na životnu sredinu. Zbog toga su mnoge aktivnosti usmerili na očuvanje okoline. Yettel je 100% zelena mreža, što znači da u radu koriste isključivo energiju iz obnovljivih izvora. Pored toga, oni su lansirali Eco bonus uslugu. Ovaj servis podrazumeva da se po aktiviranju u ime korisnika reciklira određena količina plastičnog i papirnog otpada.

 

U saradanji sa Gorskom službom spasavanja Srbije, Yettel je mapirao i obeležio šetačke i biciklističke staze širom naše zemlje. Korisnici im lako mogu pristupiti putem aplikacije Yettel zelene staze. Uspešan program reciklaže mobilnih uređaja je nastavljen, a postavljen je ambiciozan cilj da se do 2025. reciklira barem milion mobilnih telefona.

 

U domenu usluga, Yettel je predstavio Hipernet – rešenje koje obuhvata optički internet, digitalnu televiziju i fiksnu telefoniju. Lansiran je i Safe Net – sajberbezbednosno rešenje za zaštitu korisnika u online prostoru. Tu je i Yettel Shopping aplikacija koja korisicima daje uvid u najbolje ponude i popuste, a stotinama kompanija pruža platformu da svoje proizvode i usluge ponude po nižim cenama.

 

Za prvih godinu dana, broj Yettel korisnika je porastao za 2%, a Yettel Aplikacija beleži 1,3 miliona jedinstvenih mesečnih korisnika. Sve u svemu, iz ove kompanije kažu da u narednom periodu možemo da očekujemo još aktivnosti koje će unaprediti uslugu i korisničko iskustvo, dok će poseban fokus biti na negovanju zajednice i ljudi koji je čine.