Voliš šoping? Stalno si u potrazi za popustima i akcijama? Onda će te ovo zanimati.

 

Yettel Shopping platforma dobila je novi izgled i funkcionalnosti!

 

U slučaju da ne znaš, ova aplikacija služi za traženje najatraktivnijih ponuda, a sarađuje sa oko 400 različitih partnera. Na njoj se nalaze najbolje ponude za proizvode iz oblasti mode, tehnike, sporta, hrane i pića i ostalih kategorija. Tu ćeš naći razne kupone za popuste, koje od sada možeš da deliš sa porodicom i prijateljima. Sve što treba da uradiš je da odabereš omiljene kategorije, a aplikacija će ti sama nuditi ono što te zanima.

 

Naša preporuka korisnicima je da posete Yettel Shopping pre svake kupovine. Nakon godinu dana, platformu već koristi skoro pola miliona korisnika, a svoje proizvode i usluge nudi oko 400 partnera. Cilj nam je da do kraja godine proširimo taj broj i time  ponudimo još veći izbor za povoljniju kupovinu“, rekla je Marija Stojanović, Head of Digital Platforms u Yettelu.

 

Kako se koristi ova platforma?

 

Jednostavno! Čak i ako nisi Yettel korisnik, možeš da preuzmeš Yettel Shopping aplikaciju ili da odeš na ovaj link. Brzo i lako ćeš naći proizvode i usluge za koje si zainteresovan, pošto platforma funkcioniše na principu personalizacije. Na tebi je samo da preuzmeš kupone i uživaš u popustima koje ti platforma nudi.

 

Automatski ćeš dobiti najbolje ponude u neposrednoj okolini, kao i one koje će brzo isteći. Pored toga, uskoro ćeš zajedno sa drugim korisnicima moći da komentarišeš ponude!

 

Jedan od najvažnijih partnera Yettel Shopping aplikacije je popularni Wolt. Iako ga uglavnom koristimo za dostavu hrane i pića, Wolt je aplikacija koja pored restorana vrši isporuku artikala iz brojnih prodavnica, apoteka, knjižara, cvećara i drugih objekata.

 

Mi već godinama unazad imamo uspešnu saradnju sa kompanijom Yettel kako kroz Yettel Petak tako i kroz prisustvo na Yettel Shopping platformi. Ono što nas je posebno spojilo jeste težnja da svojim korisnicima pružimo najbolje moguće iskustvo onlajn kupovine, ali i brižan pristup kompanije Yettel prema svojim korisnicima i pružanje dodatne vrednosti mimo osnovne usluge”, izjavila je Sandra Luković, Marketing menadžerka kompanije Wolt.

 

Kako ti se čini ova aplikacija? Piši nam u komentarima.