Popularna platforma za strimovanje Twitch podelila je sa nama promene koje ćemo videti tokom 2023. Ove izmene se uglavnom tiču oglašavanja, alata za četovanje i alata za strimere. Najvažnija se odnosi na pre-roll reklame, za koje Twitch tvrdi da će biti manje iritantne.
Twitch će u tekućoj godini raditi na tome da izmeni kako se reklame plasiraju tokom strimovanja. U prvoj polovini godine unaprediće način za zatvaranje pre-roll reklama. Do sada je na 30 minuta strima dolazilo 90 sekundi pre-roll reklama, dok će se sada prikazivati 3 minuta reklama na sat vremena.
Pre-roll reklame predstavljaju frustraciju kako za strimere, tako i za publiku. Na primer, naiđete na zanimljiv kanal na Twitch-u, kliknete i onda gledate i do tri minuta reklama pre nego što započnete sa strimom. Picture-by-Picture ovo rešava jer publika dobija pristup sadržaju, dok Twitch istovremeno prikazuje reklamu.
Pored toga, Twitch će raditi na tome da publiku „upozori“ kada u sred strima sledi reklama, a spominje se i snooze opcija za mid-roll reklame.
Takođe, Twitch će olakšati strimerima da sponzorstva učine efikasnijim i autentičnijim. Strimeri će dobijati više novca, dok će sponzori osigurati veći doseg i uticaj. Od skin-ova za kanale, do brendiranih grafika, strimeri će imati više mogućnosti da plasiraju brendirani sadržaj i to na takav način da korisničko iskustvo bude bolje.
Strimeri će pored toga dobiti i napredniju analitiku, koja će im omogućiti da optimizuju sadržaj. Bolje će razumeti odakle dolazi njihova publika, koji je najbolji period dana za strimovanje, a tu su i poboljšanja mobilne platforme koja će biti više usaglašena sa desktop iskustvom.
Na sve to, Twitch razvija alate koji će pomoći strimerima da uređuju sadržaj radi promocije na drugim platformama. To se, pre svega, odnosi na alate za editovanje kratkih, vertikalno-orijentisanih klipova koje je popularizovao TikTok.