Brendovi Nothing i CMF by Nothing 5. juna su i zvanično najavljeni u Srbiji. Uvoznik i distributer za
našu zemlju, kompanija Diodato Group, okupila je novinare i predstavnike najvećih medija u
Beogradu, kako bi ih upoznala sa najnovijim uređajima iz ponude – minimalistički dizajniranim
pametnim telefonima, slušalicama i pametnim satovima koji se već izdvajaju na globalnom tržištu.
Kvalitet izrade, transparentan dizajn i atraktivne softverske opcije samo su neke od karakteristika
koje fanovi širom sveta vole. Ova britanska kompanija poznata je po svojoj filozofiji drugačijeg
pristupa poslu i nastojanju da sjajnu i moderno dizajniranu tehnologiju učini dostupnu svima.
U ime kompanije Diodato Group, Ana Drobnjaković je istakla najvažnije karakteristike.
„Naši korisnici širom sveta prepoznaju vrednost u jednostavnosti, funkcionalnosti i vizuelnom
identitetu koji se ne nameće. Oni diskretno osvajaju svakoga. Ubeđeni smo da Nothing i CMF by
Nothing donose upravo to – nov jezik tehnologije, koji komunicira jasno i bez pretencioznosti koja je
često opterećujuća. Izuzetno smo zadovoljni što imamo priliku da i u Srbiji ponudimo ono u čemu svet
uveliko uživa – u tehnologiji koja je moćna, dizajnirana potpuno drugačije i nenametljiva, ali uvek tu
za korisnike“, rekla je Drobnjaković.

 

Dizajn koji je kao nijedan drugi

 

Nothing proizvodi oslanjaju se na prepoznatljiv, gotovo skulpturalan, transparentan dizajn. U Srbiji su
trenutno u ponudi modeli telefona Nothing Phone (2a) i Nothing Phone (2a) Plus, kao i novi
Nothing Phone (3a) i (3a) Pro, koji su već dostupni u prodaji putem datomarkt.rs platforme. Na
raspolaganju su i tri vrste slušalica – Nothing Ear, Ear (a) i Ear Open, kao i CMF pametni satovi,
slušalice i CMF Phone 1, telefon namenjeni korisnicima koji traže balans cene i performansi, bez
odustajanja od estetike. Uskoro će u ponudi biti i CMF Phone 2 Pro.

 

Kako je sve počelo

 

Kompaniju Nothing osnovao je 2020. godine Karl Pej, bivši suosnivač brenda OnePlus. Od samog
početka, Nothing se razlikuje – po filozofiji, izgledu, pa i zvuku proizvoda. Fokus nije samo na
specifikacijama, već na korisničkom doživljaju, jednostavnosti i ravnoteži između forme i funkcije. Za
Nothing, tehnologija ne sme da dominira čovekom – već da mu bude prirodan saveznik.
Brend CMF by Nothing kao „mlađi brat“ nudi pristupačnije modele, uz zadržavanje dizajnerske logike
i pažnje prema detaljima. CMF Phone (1), CMF Buds i Buds Pro 2, kao i CMF Watch, dolaze kao
osveženje za one koji žele personalizaciju, kvalitet i umerenu cenu. To ih čini idealnim izborom za
tinejdžere, njihove roditelje, ali i sve koji žele više od proseka.
Za samo četiri godine, Nothing je postao jedan od najpraćenijih tehnoloških brendova među „early
adopterima“ i ljubiteljima čistog dizajna. Njihov model Phone (2a) proglašen je za telefon godine po
izboru britanskog GQ magazina, dok je Red Dot nagrada za dizajn još jedna potvrda da ono što dolazi
iz ove kuće ima smisla – i estetski i funkcionalno.
Za tržište koje je sve spremnije da prihvati drugačije, Nothing i CMF by Nothing donose upravo ono
što nedostaje Srbiji: svežinu. Ništa agresivno ili prenaglašeno. Tiho, jasno, ali autentično i
samouvereno. Uređaji su u Srbiji dostupni putem zvanične onlajn prodavnice.