,,Ovo je jedan mali korak za čoveka, ali veliki skok za čovečanstvo.”

 

Čuvene reči Nila Armstronga odjekuju i dan danas. Činjenica da gotovo svako prepoznaje ovaj citat govori u kojoj meri je postao deo popularne kulture. Ali, ono što možda niste znali je da su Armstrongove reči zabeležene zahvaljujući radio opremi Motorola, koja je korišćena tokom Apollo 11 misije na Mesec.

 

Može se reći da Apollo 11 spada u jedno od najznačajnijih svetskih postignuća. Ipak, to je samo još jedan poduhvat u nizu za ovu kompaniju, koja se čak 95 godina unazad bavi tehnološkim inovacijama.

 

Tadašnji Motorolin inženjer Martin Kuper (Martin Cooper) je 1973. godine na Šestoj aveniji u Menhetnu obavio prvi poziv mobilnim telefonom ikada, koristeći prototip Motorola DynaTAC telefona. Okrenuo je broj Džoula Engela (Joel Engel) – iz suparničke kompanije AT&T – kako bi mu ponosno rekao: ,,Zovem te sa mobilnog telefona, pravog ručnog, prenosivog, mobilnog telefona.”

 

Zatim, početkom 21. veka, kompanija je lansirala Razr V3 telefon, koji je ostao upamćen kao jedan od najpopularnijih mobilnih telefona 2000ih. Brend je nakon toga postao sinonim za preklopne telefone.

 

Ovo su samo neka od postignuća tech kompanije, koja sada beleži 95 godina svog postojanja, a u tom duhu otkriva i planove za narednih 95.

 

Držati tradiciju na umu, i istovremeno se fokusirati na sadašnjost sa jasnom slikom o budućnosti je veliki zadatak. Ipak, kompanija pokazuje trud i predanost svojoj misiji da ostane na čelu tehnološkog razvoja. Uspešne rezultate beleži uz pomoć svoje B2B strategije, premijum porodicom uređaja, i jedinstvenim poslovnim rešenjima kao što je ThinkPhone.

 

Ova dostignuća svoju potporu nalaze u Lenovo brendovima kao što su ThinkPad laptopovi, Lenovo Legion gejming računari i premijum Yoga kompjuteri.

 

Serđo Buniak (Sergio Buniac), predsednik Motorole, izjavio je da kompanija gleda da menja tržište svojim premijum uređajima i revolucionarnim funkcijama. Takođe, kao deo Lenovo posvećenosti pružanja pametne tehnologije svima kojima je potrebna, Motorola pruža više inovativnih opcija, i to joj se vraća jer planira da utrostruči svoje poslovanje u naredne tri godine.

 

Ojačavanje B2B sinergije sa Leonovo tehnologijom je visok prioritet za Motorolu. Ali pored toga, kompanija namerava da unapredi svoje proizvode putem veštačke inteligencije. Sa ovom strategijom, tech pionir veruje da je spreman za narednih 95 godina inovacija.