Da li će se Twitter-ov biznis model sa verifikacijama isplatiti? Prema poslednjim informacijama, ova platforma želi da zaradi na biznisima tako što bi im naplaćivala zlatnu značku i to 1000 dolara mesečno. Navodno, kompanije koje odbiju da plate ovaj iznos izgubiće svoju zlatnu kvačicu.
Takođe, procurele su interne poruke prema kojima Twitter želi biznisima da naplaćuje dodatnih 50 dolara mesečno za verifikacione oznake za svaki nalog koji je povezan za kompanijom.
Twitter je lansirao zlatne kvačice pre svog programa verifikacije za organizacije, koji biznisima pruža potvrdu „identiteta“ i istaknuto mesto na platformi. Pored toga, kompanijama dozvoljava da dodaju oznake koje su poput minijaturne verzije njihove profilne slike, a koje bi se dodavale direktorima i zaposlenima i drugim nalozima povezanim sa brendom.
Predstavnici kompanije Twitter još nisu objavili zvanične cene za program verifikacije organizacija, ali je platforma prošlog meseca počela da nudi rani pristup.
Ovo je samo jedna u nizu promena koje je Ilon Mask sproveo od kada je preuzeo Twitter. Deluje da ekscentrični biznismen na svaki način pokušava da poveća prihode i smanji ogroman dug Twitter-a. Tu su masovna otpuštanja, naplata plave kvačice, a ubrzo će početi i naplata korišćenja Twitter-ovog API-a od strane developera.
Mask je obećao da će deliti prihode sa kreatorima sadržaja na ovoj platformi, ali sada tvrdi da je to moguće samo ako su verifikovani korisnici, tj. ako su prethodno platili za plavu značku.
Čak su se pojavili navodi prema kojima Twitter na aukcijama prodaje nameštaj iz kancelarija i ne uspeva da plati kiriju na više lokacija, uključujući i HQ kompanije.