Još jedan tehnološki novitet je stigao na svetsko tržište.
Tech kompanija HONOR je u Kini predstavila novi HONOR 100 smartfon. U pitanju je prvi telefon na svetu koji je opremljen novim Snapdragon 7 Gen 3 čipsetom.
Tokom protekle godine u tech sferi nije bilo nedostataka inovativnih uređaja. Ipak, 2024. obećava dodatne napretke. Ovim povodom, razgovarali smo sa Piter Žu Dijem (Peter Zhu Di) kompanije HONOR – o novim inovacijama koje možemo da očekujemo u narednom periodu.
Žu Di je nedavno stupio na položaj generalnog menadžera Srbije, Hrvatske, Slovenije i Austrije, a sa sobom donosi impresivan portfolio veština i iskustva.
1. Više od 10 godina ste član HONOR porodice. Koje vrednosti biste izdvojili kao glavne za kompaniju?
,,Desetogodišnji rad u kompaniji HONOR, pre svega na poziciji GTM direktora u Rusiji, a kasnije i u Evropi mi je zaista doneo mnogo iskustva, kao i priliku da pratim razvoj jednog brenda. Ključne vrednosti koje ova kompanija neguje su neprestani rad na istraživanju i razvoju, predanost i posvećenost krajnjem korisniku, kao i postavljanje njegovih potreba na prvo mesto. Takođe, nastojimo da budemo trendseter i menjamo igru na tržištu pametnih telefona.“
2. Zahvaljujući Vašem radu na poziciji direktora za lansiranje proizvoda, došlo je do značajnih poboljšanja u regionima Rusije, a kasnije i šire Evrope. Kako nameravate da prenesete to znanje na svoju novu poziciju?
,,Nakon Rusije i Evrope, dobio sam, prilično, jasnu sliku trendova na tržištima evropskih zemalja.
Za Srbiju postoji izuzetna prilika za pozicioniranje kao jedne od vodećih u regionu kada govorimo o procesu digitalizacije i potrebama stanovništa da idu u korak sa trendovima. Srbija ispunjava očekivanja kompanije i na odličnom je putu da postane jedna od ključnih tržišta. Jedan od fokusa biće, svakako, dalji razvoj kompanije, ali i implementacija globalne „Dual Flegšip” strategije.“
3. Rekli ste da kompanija ima velike planove za razvoj brenda koji će stupiti na snagu naredne godine. Možete li nam reći nešto više o tome?
,,Veoma smo uzbuđeni i radujemo se narednoj godini, kao i novim projektima na kojima naš tim za istraživanje i razvoj radi poslednjih meseci. Kompanija HONOR će nastaviti da se fokusira na strateška partnerstva u industriji kako bi korisnicima ponudio inovativne i visokokvalitetne proizvode koji će zadovoljiti njihove potrebe.
Očekujemo izvanredne uređaje koji će izaći na tržište početkom naredne godine, a HONOR Magic V2 je samo uvod u ono što pripremamo.“
4. Olakšavanje svakodnevnice korisnika je očigledno jako važna stvar za HONOR. Sa kakvim problemima se današnji korisnici najviše suočavaju?
,,Teško je izdvojiti jednu jedinu potrebu korisnika. Samim tim je teško izdvojiti jedan problem sa kojima se oni mogu suočiti. Različiti korisnici imaju različite potrebe, a u kompaniji HONOR, sa velikim portfolijom proizvoda, trudimo se da pokrijemo što je moguće više tih potreba. Unapređenje iskustva korisnika je ključno, tako da ćemo se fokusirati na pružanje vrhunske usluge i podršku.“
Kroz ovaj razgovor, dobili smo predstavu o smeru u kojem se HONOR kreće. Žu Dijeva posvećenost inovacijama, korisničkom iskustvu i prilagođavanju trendovima ne samo da oslikava njegovu stručnost, već i jasnu viziju kompanije za budućnost.