Beograd, jun 2025. – Kompanija Hisense, prvi globalni partner FIFA Club
World Cup 2025™ 30. maja na Adi je po četvrti put organizovala Hisense
Cup. Ovo takmičenje, koje okuplja rekreativce iz cele Srbije, a koji su pri tom i
prodajni partneri kompanije, pravi je uvod u predstojeće klupsko prvenstvo u
Americi.
Hisense Cup 2025 na Adu je doveo više od 130 prodavaca, raspoređenih u
16 timova. Tu su bili SPEKTAR KTSR, GIGATRON, TEHNOMEDIA, DONIĆ,
HISENSE GORENJE STUDIO, EWE COMP, TEHNOMANIJA BEOGRAD,
EMMEZETA SRBIJA., DUDI CO, TEMPO TEHNIKA, PBD Union, USPON,
DELTA TERM, TOMSIN (Tri B), METALAC MARKET i SHOPPSTER.
Ekipe su bile podeljene u četiri grupe, a po dve najbolje su išle dalje u
četvrtfinale. U napetom turnirskom sistemu, ali uvek fer plej, u velikom finalu
pobedila je TOMSIN (Tri B) ekipa, a drugoplasiran je bio EMMEZETA
SRBIJA tim. Hisense Srbija je pobednike turnira nagradio sa Energy UNI HB
Black klima uređajima, a vicešampioni su kući otišli sa Soundbar HS200
zvučnikom. Trećeplasirana ekipa okitila se unikatnim Hisense Cup 2025
medaljama.
Po tradiciji, atrakcija četvrtog Hisense Cup-a je bio medijski turnir novinara
iz 12 najvećih sportskih redakcija u Srbiji. Novinari su, poput svojih kolega
prodavaca, demonstrirali sjajne veštine s loptom i uveličali ovogodišnji
događaj u odličnoj sportskoj atmosferi. Prijatelji, pre svega, odigrali su revijalni
meč i odlično se zabavili.

 

FIFA Club World Cup 2025™

 

FIFA svetsko klupsko prvenstvo organizuje se prvi put, a igra se širom SAD.
FIFA Club World Cup 2025™ okupljaće 32 najbolja kluba iz celog sveta svake
četiri godine. Prva edicija turnira pružiće kompaniji Hisense platformu da
dodatno osnaži svoj brend, i to među ljubiteljima klupskih timova i
najpopularnijeg sporta na svetu. Tokom trajanja turnira Hisense će prikazati
najsavremeniju tehnologiju, televizore i kućne aparate.
Premijerno izdanje takmičenja ostaće upamćeno i po tome će doneti rekordan
nagradni fond – gotovo MILIJARDU DOLARA! Svetsko klupsko prvenstvo
fudbalu igra se od 14. juna do 13. jula u Sjedinjenim Američkim Državama, a
vlasnici Hisense televizora će, uz registrovan DAZN nalog moći besplatno da
gledaju sve mečeve i prate statistiku.

 

Own the moment kampanja

 

Kompanija Hisense je pokrenula novu kampanju Own the moment, koja

poručuje da doživljaji tokom FIFA Svetskog klupskog prvenstva 2025™,
mogu da nas zbliže i ulepšaju nam svakodnevicu. Kao zvaničan partner
letnjeg fudbalskog spektakla, Hisense kampanjom oslikava posvećenost
inovacijama, tehnologiji i duhu šampiona.
Hisense već dugo slavi fudbal kao najlepšu igru. Osim što je zvaničan partner
Svetskog klupskog prvenstva 2025™, brend je bio globalni partner na dva
uzastopna FIFA Svetska prvenstva™ i na tri UEFA Evropska prvenstva.
Saradnja sa FIFA organizacijom kontinuirano potvrđuje Hisense posvećenost
osmišljavanju i proizvodnji naprednih kućnih aparata i tehnologija koje zaista
menjaju svakodnevni život korisnika.
Prema obimu isporuke za 2024. godinu, Hisense je svetski TV proizvođač broj
dva i globalni broj jedan u segmentu televizora od 100 inča. Kompanija
posluje u više od 160 zemalja širom sveta, a portfolio objedinjuje
multimedijalne uređaje sa fokusom na pametne televizore, i premijum kućne
aparate.