Twitter je odlučio da napravi izuzetak u svojoj profitno-orijentisanoj strategiji, koja se tiče zadržavanja verified statusa.
Inicijalni plan bio je da svaka firma koja želi da zadrži kvačicu za verifikaciju mora da plaća $1000 mesečno. Međutim, kompanija je odlučila da izađe u susret najpopularnijim nalozima i investitorima.
Naime, 10 hiljada najpraćenijih kompanija neće morati da plaća mesečnu pretplatu kako bi održali verifikovan nalog. Istu privilegiju imaće i 500 marketinških kompanija koje najviše ulažu u Twitter.
Budući da su gotovo svi negativno odreagovali na promene koje Ilon Mask uvodi, ovo je dobar pokušaj da Twitter pruži ruku pomirenja i očuva poverenje investitora i kompanija.
Kakvu korist može imati vaš biznis ukoliko odlučite da se pretplatite na novi sistem koji Twitter uvodi?
Ako imate onlajn platformu i istaknute zaposlene koji imaju svoje Twitter naloge, moći ćete da verifikujete njihove profile putem svog poslovnog naloga. Tako se sprečava mogućnost lažiranja identiteta, a pored toga se komunicira i profesionalizam.
Međutim, čak i kada odlučite da se oprostite od $1000 svakog meseca, moraćete da doplatite $50 za svaki nalog. Sada zamislite koliko će jedna kompanija morati da plaća. Na prvi pogled deluje malo, ali $50 za svakog izvršnog direktora, organizatora i njihove podređene i dobijate jako lepu brojku… Brojku koju veliki broj firmi neće moći da priušti.
Po običaju, oni sa najviše resursa će opstati. A mi moramo da se zapitamo: šta će se desiti sa manjim preduzećima? Kako će se verifikovati njihov legitimitet na Twitter-u?